Geen objecten gevonden

Offerte schoonmaak dakgoot? Niet tekenen!

Publicatiedatum: 03-07-2018

Wij werden gebeld door een bezorgde huurder: zij ontving een folder in de bus van Schoonmaakbedrijf Centraal. Dit bedrijf meldde dat ze op 10 juli haar dakgoot schoonmaken en ze daar direct voor moet betalen. Heeft u ook zo'n folder ontvangen? Dit is niet via WSL verzonden, u kunt het bedrijf rustig laten weten hier geen gebruik van te maken!

 Teken nooit direct bij externe partijen!

Waarschijnlijk is de folder onderdeel van een reclamecampagne, die in (delen van) Leusden is verspreid. Als huurder van WSL dient u reparatieverzoeken in bij WSL, wij brengen u dan in contact met een technisch bedrijf. Bij planmatig onderhoud nemen wij ook altijd eerst zelf contact met u op.

Het is dus nooit nodig dat u een offerte ondertekent of ingaat op (betaalde) werkverzoeken van externe partijen. Zo ook niet voor Schoonmaakbedrijf Centraal. Laat hen weten dat u geen gebruik wilt maken van dit aanbod.

Dakgoot vies?

Ligt uw dakgoot vol met bladeren, waardoor deze vies wordt en verstopt raakt? Bel dan gerust met WSL of dien online een reparatieverzoek in. Wij zorgen er dan voor dat uw dakgoot wordt schoongemaakt.

Offerte ontvangen?

Ontvangt u een folder of offerte en twijfelt u of dit wel voor u bedoeld is? U mag altijd contact met ons opnemen om uw twijfel te delen. We helpen u graag!

Deel deze pagina