WSL start met huurdersportaal MijnWSL
Publicatiedatum: 17-01-2020

Niet alle huurders ontvangen tegelijk een inlogkaart. Om iedereen met vragen goed te helpen én om ons systeem niet teveel te belasten, versturen we de kaarten in delen. De laaste kaarten gaan rond 28 januari op de post. Huurders die na 29 januari nog geen inlogkaart hebben ontvangen, kunnen contact opnemen met WSL.
Mogelijkheden van MijnWSL
In het huurdersportaal MijnWSL zien huurders informatie over hun eigen huurwoning. De opbouw van de huurprijs, de puntenwaardering en welke betalingen er zijn gedaan. Is er sprake van een huurachterstand, dan zien huurders dit in één oogopslag. Zij kunnen dan gemakkelijk via iDEAL het openstaande bedrag alsnog betalen. Lukt dat even niet, dan biedt MijnWSL de mogelijkheid een betalingsregeling aan te vragen. Ook een reparatieverzoek indienen kan online, via een nieuw stappenplan.
Ook brieven zijn (straks) zichtbaar
Vanaf nu publiceren wij zoveel mogelijk brieven en andere post ook in MijnWSL. Als huurders inloggen, zien zij bij Mijn documenten welke correspondentie er is geweest. Dit lukt nog niet met alle brieven en ook oude post wordt niet getoond. We starten nu met een schone 'mijn documenten', met als doel huurcontracten en andere documenten uit het verleden in de toekomst alsnog in MijnWSL te kunnen tonen.
We helpen altijd!
Ziet een huurder het (nog) niet zo zitten om in te loggen op MijnWSL? Of is er hulp nodig bij de eerste keer inloggen? Geen probleem. Langskomen bij ons op kantoor of even bellen kan nog steeds. We blijven bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur (vrijdag tot 12.30 uur).
Win een iPad!
Onder alle huurders die vóór 1 maart inloggen, verloten we drie iPads. Om mee te doen hoeven huurders allen maar in te loggen via het stappenplan op de thuis ontvangen inlogkaart. (Het maakt niet uit hoe snel iemand inlogt, we houden er rekening mee dat alle kaarten pas rond 29 januari zijn verzonden).