Geen objecten gevonden

Januari

MijnWSL opent voor alle huurders

We konden op dat moment nog niet vermoeden hoe welkom het twee maanden later zou zijn. WSL start vlak voor de corona-lockdown - op 13 januari - met MijnWSL. Het huurdersportaal op onze website. Alle huurders ontvangen een kaart thuis met een activatiecode. Via het huurdersportaal regelen zij diverse huurzaken gemakkelijk online, op het moment dat het uitkomt. Een reparatieverzoek indienen, via iDEAL de huur betalen of de huurprijssamenstelling en puntenwaardering bekijken. Het kan allemaal in MijnWSL.

In 2020 logt bijna 40% van onze huurders in op MijnWSL. Sommigen één keer, puur uit nieuwsgierigheid. Andere huurders zijn sindsdien erg actief in hun portaal. Er zijn huurders die bijvoorbeeld nu zelf elke maand de huur betalen via iDEAL. "Het geeft het gevoel dat ik zelf meer 'in control' ben over mijn betalingen. En voor een reparatie hoef ik niet meer te bellen. Als ik 's avonds iets zie, hoef ik niet te wachten tot de volgende ochtend, ik start gewoon even MijnWSL op en klaar!"

Huurders die hun portaal nog niet hebben geactiveerd kunnen via mijnwsl@wsleusden.nl vragen om een activatielink.

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden