Geen objecten gevonden

Mei

Zoveel mogelijk thuis blijven

Half april worden bijna alle medewerkers van WSL - en de rest van Nederland - naar huis gestuurd om thuis verder te werken. Met beeldschermen, laptops en soms zelfs bureaustoelen mee naar huis, werd het pand aan de Larikslaan steeds leger. Alleen de collega's voor wie thuiswerken echt niet mogelijk was bleven op kantoor werken.

Het pand werd gesloten voor bezoekers en onze bezichtigingen, voor- of eindopnames en huisbezoeken verplaatsten zich naar online of een andere creatieve manier. We vroegen onze huurders niet alleen om geduld bij niet-noodzakelijke reparaties, maar ook om wat extra aandacht voor de buren en de wijk. Het aantal overlastmeldingen nam toe. Maar we zagen - via Sociaal Plein Lariks - ook mooie initiatieven ontstaan. De hond van de buren uitlaten, boodschappen doen voor de buurvrouw in quarantaine of even (video)bellen met iemand die eenzaam is.

Toch blijkt persoonlijk contact met WSL een onmisbare schakel. Dit zien we terug in de resultaten van ons dienstverleningsonderzoek KWH. En dat begrijpen we, want ook wij komen veel liever bij onze huurders over de vloer.

Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden