E-mail reparatie

Reparatiemelding
Uw gegevens
Foto meesturen

Het is mogelijk een foto mee te sturen. Zo laat u ons goed zien wat het probleem is. Hoeft niet, mag wel. Het is mogelijk om twee foto's mee te sturen. Heeft u meer foto's? Mail deze dan o.v.v. van uw naam en adres naar reparatieverzoek@wsleusden.nl.

Controleren en verzenden

Om uw reparatieverzoek te bevestigen zet u de volgende drie stappen:
1. Klik op de button 'controleren' onder deze tekst.
2. Controleer uw gegevens die in het overzicht op uw scherm verschijnen.
3. Klik dan (in het volgende scherm) op de button 'verzenden'. Pas dan is uw verzoek ingediend.

Na verzenden ontvangt u direct een kopie van uw reparatieverzoek per mail. Ontvangt u geen e-mail dan is er iets niet goed gegaan in de verzending. Probeert u het dan opnieuw.

Na verzending van uw reparatieverzoek wordt uw melding zo snel mogelijk in behandeling genomen. U wordt binnen twee werkdagen gebeld door ons of een aannemer om een afspraak voor reparatie te maken. Als wij nog vragen hebben of extra gegevens nodig hebben, bellen wij u ook. Is er sprake van spoed, bijvoorbeeld bij ernstige lekkage, bel dan (033) 494 70 40. Dit telefoonnummer is 24 uur per dag bereikbaar. Buiten kantooruren neemt de boodschappendienst Alert Services uw melding aan. Bij spoed zorgen zij dat uw melding zo snel mogelijk wordt opgelost.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden